Chystáte se podnikat a od začátku byste rádi měli dobrou propagaci na Internetu. Nebo naopak kroužíte ve vodách podnikání už nějaký ten pátek, ale cítíte, že váš záměr potřebuje popostrčit, rozběhnout kolečka prodejů, přilákat více návštěvníků na vaše webové stránky.
V obou případech zjistíte, že podnikání se bez internetového marketingu, rozumějte cíleně vedené propagace na Internetu, dnes neobejde. Pojďme se podívat, na jaké služby můžete ve světě optimalizování a sebe propagování narazit.
SEO optimalizace
Jedná se o metodu, kdy hlavním cílem je dosáhnout vyššího ranku (příček) ve vyhledávači s vašimi webovými stránkami. Předběhnout vaši konkurenci a mít tak vyšší pravděpodobnost, že zákazníci zavítají právě k vám.
Většina firem nabízí prvotní audit stávajícího webu, stanovení obsahové strategie a následně dochází k samotné optimalizaci. Tím ale kvalitní profesionální konzultant nekončí. Měli byste v ceně služeb požadovat i závěrečnou verifikaci a validaci, tedy změření, zda došlo k vám stanovených cílů.
Copywriting
Dřívější snaha mít co nejvyšperkovanější webové stránky různými grafickými efekty a vyskakovacími formuláři, už je dnes pasé. Každý správný podnikatel ví, že jen slova a správně zvolená dovedou zákazníky přesně tam, kde je potřebujete mít. Napsat ale správný úderný text, který nevyznívá jako placená reklama, není jednoduché.
Obraťte se proto na zkušené copywritery, které kromě vládnutí písmenkům a slovům rozumí lidské psychologii a znají, jak vyvolat příslušné emoce a pocity ve vašich zákaznících.
Linkbuilding
Český název pro metodu linkbuildingu je tzv. budování zpětných odkazů. O co se jedná? V podstatě jde o vkládání odkazů vedoucí na vaše webové stránky nebo e-shop na jiné servery, než jsou přímo vaše původní stránky. Možností a metodik je celá řada.
Logicky se ukazuje, že placené metodiky jsou účinnější a dokáži vám přilákat větší počet zákazníků na stránky. A o to právě jde. Čím více zákazníku, tím větší pravděpodobnost rostoucího prodeje vašeho produktu nebo služby.