Věděli jste vůbec, že můžete žádat leteckou společnost o peníze, které vám dluží v případě náhrady za zpožděný let? Je to opravdu skvělé a pro vás to budu příjemné odškodnění. Je zde ale několik možností, které musíte splnit, abyste na to měli vůbec nárok. Dle tabulky a délky zpoždění budete vědět, jestli máte nárok či ne. Můžete nám zadat své požadavky a my za vás posoudíme, jestli máte nárok nebo nemáte. Společnost s vámi nemusí vůbec mluvit, všechno tohle raději nechtějí řešit, proto prolistujeme my, kteří tohle vezmeme do našich rukou a všechno vyřešíme elegantně, a navíc hned budeme vědět, zda nějaký nárok vůbec vznikl, protože dokážeme rozluštit tabulky a všechno dohledáme v historii. Důležité je, jaká byla délka celého zpoždění a počítá se to tak, že se odečte plánovaná dílka od té skutečné, kdy letadlo dorazilo do cílové destinace. Podle toho, jestli to přesáhlo tři hodiny a více, tak se vyplácí peněžní odškodnění. Pokud budete mít třeba smůlu a vaše zdržení bude těsně pod hranici tří hodin, nic nedostanete.
Vzdálenost
Také rozhodujícím faktorem o výši odškodnění je délka cílové destinace. Počítá se to vzdušnou čarou. Máme zde i příklad reálné tabulky, na které vysvětlujeme, jak to všechno funguje v praxi. Když máte zpoždění, tak si pro jistotu vždy vyfoťte konkrétní tabuli, na které je všechno patrné, abyste měli důkazy. Pokud splníte podmínky a oslovíte společnost, tak se může stát, že na to reagovat nebude, proto je dobré pro jistotu oslovit nás, abychom to za vás vyřešili.
Také byste měli vědět, že pokud je zpoždění větší než pět hodin, tak nemusíte do letadla ani nastoupit a nevyužít jej. Dostanete peníze za celý palubní lístek, také máte nárok na odškodnění a dopravu na místo, kde vaše cestování začalo.
Mimořádné okolnosti
Přírodní katastrofa, špatné počasí, bezpečnostní situace, omezení provozu, stávka třetí strany…