Jak je obecně známo, tak sůl vyžírá podvozek, ale i například podběhy vašeho vozidla. Sice tento rok moc sněhu nenapadlo, ale lidí ve vyšších nadmořských výškách se to týká ještě více. Hodně lidí jezdí stylem nasednu a nic neřeším. Ovšem s tímto přístupem si zadělávají na pořádné problémy, protože třeba zrezlé podlahy či lemy bude nutné nechat vyvařit, což není zrovna zadarmo. Je dobré s touto údržbou počkat, až roztaje všechen sníh, protože umývat auto znovu je zbytečné. Nejlepší je jarní období. Hned prvním krokem je důkladné umytí vodou pod tlakem. Pokud to uděláte pečlivě a poctivě, což znamená vystříkat každou malou spáru, tak docílíte nejlepšího výsledku. Pokud nejsou žádná místa zrezlá, tak budete mít práci jednodušší. Ale jestliže už jde někde vidět lehká rez, tak je nutné okamžitě začít s obrušováním. Po odstraněná nezdravé části karoserie ostatní místa osmirkujte. Poté je dobrý si koupit antikorozní barvu, namíchat ji do pistole a celý spodek nastříkat. Nejkritičtější mísa jsou u většiny vozů lemy a prahy. Takto ošetřená karoserie bude dělat parádu dlouhou dobu. Když už budete provádět tento nástřik, tak už můžete rovnou obrousit výfuk a natřít ho vypalovací barvou, což prodlouží jeho životnost.
Úpravy
Velkou stylovou i užitečnou záležitostí je výškově stavitelný podvozek. Pružina se pohybuje po sportovním tlumiči, což má za následek možnost snižovat nebo zvyšovat auto do různých poloh. Lidé, jenž rádi upravují vozidla tuto vymoženost určitě rádi ocení. Sice to není úplně levné a za takovou úpravu dáte několik tisíc, ale za to se odlišíte od obyčejné sériové výroby a ostatních. Díky možnosti nastavení výšky se na různých terénech bude vůz chovat vždy skvěle. To se u klasického podvozku nestane, protože má pořád stejné vlastnosti, které se v průběhu na různých terénech nemění.